Tour Schedule

ថ្ងៃកម្មវិធីអាហារការស្នាក់នៅ
ថ្ងៃទី ១
28
កញ្ញា
3K    594    15:25     ធ្វើដំណើរពីទីក្រុងភ្នំពេញទៅកាន់
ប្រទេសសិង្ហបុរី និងមានការទទួលស្វាគមន៍យ៉ាងកក់ក្តៅពី
មគ្គុទេសក៍ទេសចរណ៍។ បន្ទាប់ពីអាហារពេលល្ងាចរួច ជូនទៅសម្រាកនៅសណ្ឋាគារ។
-
-
ពេលល្ងាច
សិង្ហបុរី
Quality Hotel
Marlow
ថ្ងៃទី ២
29
កញ្ញា
សិង្ហបុរី
អាហារពេលព្រឹករួចជូនទៅហាងលក់គ្រឿងអលង្ការ ហាង លក់ប្រេងរិត,ទស្សនាសួនក្បាលតោកន្ទុយត្រី Esplanade
Theatre on the Bay
ដោយឆ្លងកាត់ City Hall និង
Parliament House។ អាហារថ្ងៃត្រង់បែបBBQ រួចទៅកម្សាន្ត នៅ Universal Studio ។ អាហារពេលល្ងាចរួច ជូនទៅ ទស្សនាការបញ្ចាំងភ្លើងចំរុះពណ៌ពីម៉ារីណាបេសេន និង ជូនទៅសម្រាកនៅចូហួ
ពេលព្រឹក
ពេលថ្ងៃត្រង់
ពេលល្ងាច
ចូហូបារូ: Hotel Hallmark
Regency
ថ្ងៃទី ៣
30
កញ្ញា
ចូហូបារូ - ម៉ាឡាកា - កូឡាឡាំពួរ
អាហារពេលព្រឹករួច ធ្វើដំណើរទៅកាន់ទីក្រុងម៉ាឡាកា ដើម្បីទស្សនាផ្ទះក្រហមរបស់ហូឡង់ វិហារសាសនាគ្រិស្ព
និង អគារព័រទុយហ្គាល់ដ៏ចំណាស់នៅ អាស៊ី
និងអាហារ
ពេលថ្ងៃត្រង់រួច បន្តដំណើរទៅកាន់ទីក្រុងកូឡាឡាំពួរ និង ថតរួបនៅព្រះរាជវាំង ទស្សនាវិមានជាតិ ហាងកាហ្វេ។ ទទួលទានអាហារពេលល្ងាចរួច ជូនទៅសម្រាកនៅ
សណ្ឋាគារ។
ពេលព្រឹក
ពេលថ្ងៃត្រង់
ពេលល្ងាច
កូឡាឡាំពួរ: Hotel Pudu
Plaza
ថ្ងៃទី ៤
01
តុលា
កូឡាឡាំពួរ - ភ្នំហ្គានធីង
អាហារពេលព្រឹករួច, ទស្សនារូងភ្នំខ្យល់ខ្មៅ និងហាងលក់
គ្រឿងអលង្ការ និងហាងលក់ផលិតផលក្នុងស្រុក។ អាហារ ពេលថ្ងៃត្រង់រួច ឡើងភ្នំហ្គានធីង
ដោយកន្រ្តក់ខ្សែកាប ។ អាហារពេលល្ងាចរួច ជូនទៅសម្រាកនៅសណា្ឋគារ។
ពេលព្រឹក
ពេលថ្ងៃត្រង់
ពេលល្ងាច
ភ្នំហ្គានធីង: First World
Hotel
ថ្ងៃទី ៥
01
តុលា
ភ្នំហ្គានធីង - កូឡាឡាំពួរ
អាហារពេលព្រឹករួច ជូនទៅទស្សនាតំបន់ឯករាជ និងហាងលក់ ស៊ូកូឡា។ អាហារថ្ងៃត្រង់រួច ជូនទៅថតរូបនិងដើរទិញទំនិញ នៅអគារភ្លោះ និងទស្សនាពិភពបាតសមុទ្រ។ អាហារពេលល្ងចរួច ជូនទៅសម្រាកនៅសណ្ឋាគារ ។
ពេលព្រឹក
ពេលថ្ងៃត្រង់
ពេលល្ងាច
កូឡាឡាំពួរ: Hotel Pudu
Plaza
ថ្ងៃទី ៦
01
តុលា
កូឡាឡាំពូរ- ភ្នំពេញ
អាហារពេលព្រឹករួច ជូនទៅទស្សនាទីក្រុងភូត្រាចាយ៉ា។ អាហារពេលថ្ងៃត្រង់រួច ជូនទៅព្រលានយន្តហោះដើម្បីធ្វើ
ដំណើរមកកាន់ទីក្រុងភ្នំពេញតាម AK 534 15:00
ពេលព្រឹក
ពេលថ្ងៃត្រង់
-
កូឡាឡាំពួរ

Price List

ថ្ងៃចេញ
ដំណើរ
មនុស្សពេញវ័យក្មេងអាយុក្រោម ១១ឆ្នាំ (គ្រែបន្ថែម)ក្មេងក្រោមអាយុ១១
ឆ្នាំ (គ្មានគ្រែបន្ថែម)
ទារក   ការបង់បន្ថែម
បន្ទប់គេងម្នាក់ឯង
28 សីហា$690 $680 $590 $69 $889

Cancellation Policy

រួមបញ្ចូលក្នុងកញ្ចប់សេវា ៖


បន្ទប់សណ្ឋាគារ៖បន្ទប់ដែលមានបន្ទប់ទឹកឯកជនជាលក្ខណៈបន្ទប់ភ្លោះ ( សម្រាប់ពីរនាក់ ) នៅសណ្ឋាគារដូចដែលបាន បញ្ជាក់នៅក្នុង ឯកសារធ្វើដំណើរនីមួយៗ។

 

        ប្រសិនបើចង់បានបន្ទប់ម្នាក់ឯង ត្រូវគិតតម្លៃបន្ថែម។ ការគិតតម្លៃបន្ថែមនេះគឺខុសគ្នាអាស្រ័យលើសណ្ឋាគារដែល បានបញ្ជាក់ នៅក្នុងឯកសារធ្វើដំណើរស្រាប់។
អាហារ, សំបុត្រយន្តហោះ, មធ្យោបាយដឹកជញ្ជូន, មគ្គុទ្ទេសក៍និយាយភាសា អង់គ្លេស

អ្វីដែលមិនរាប់បញ្ចូលនៅក្នុងកញ្ចប់សេវា ៖


        ថ្លៃឈ្នួលនិងថ្លៃចំណាយដោយចៃដន្យ ក្រៅពីថ្លៃចំណាយដូចមានចែងខាងលើ រួមមានការបោកគក់ការហៅទូរស័ព្ទ ក្នុងស្រុក
និងក្រៅប្រទេស ការជួលទូរស័ព្ទ អាហារនិងភេសជ្ជៈបន្ថែម និងការចំណាយផ្ទាល់ខ្លួនផ្សេងៗទៀត សំបុត្រយន្ត ហោះក្នុងស្រុក
ប្រទេសអាមេរិក ថ្លៃឈ្នួលលើអីវ៉ាន់ដែលលើសចំនួន និងទម្ងន់ ការចំណាយថ្លៃថ្នាំពេទ្យក្នុងការព្យាបាល របួស និង ជំងឺ និងថ្លៃធ្វើ ដំណើរនិងកន្លែងស្នាក់នៅចន្លោះពេលមកដល់និងពេលចេញដំណើរ នៅក្រៅរយៈពេលដែល កំណត់នៅក្នុងឯកសារកញ្ចប់ ទេសចរណ៍។

អំពីការទូទាត់និងការពិន័យ :


សូមយកប្រាក់មកបង់ចំនួន៣០០ដុល្លារក្នុងរយៈពេលបីថ្ងៃ បន្ទាប់ពីថ្ងៃកក់។ ហើយបង់ប្រាក់ដែលនៅសេសសល់ក្នុង អំឡុងពេល១៤ថ្ងៃ មុនថ្ងៃចេញដំណើរ។ការលុបចោល៣០ថ្ងៃមុនថ្ងៃ្ចចេញដំណើរមិនមានការផាកពិន័យទេ,លុបចោល២៩¬-១៦ថ្ងៃមុនចេញដំណើរផាកពិន័យ៥០%,,លុបចោល១៥ថ្ងៃមុនចេញដំណើរផាកពិន័យ១០០%

ការទទួលខុសត្រូវរបស់ ក្រុមហ៊ុន HIS និងករណីលើកលែង


        ក្រុមហ៊ុន HIS មិនសងជំងឺចិត្តលើការខូចខាតរបស់អតិថិជន ដូចមានចែងនៅក្នុងលក្ខន្តិកៈឡើយ ប្រសិនបើមានករណី ដូចខាងក្រោមកើតឡើង៖

១- គ្រោះធម្មជាតិ សង្គ្រាម ចលាចលសង្គម និងការផ្លាស់ប្ដូរ ឬការលុបចោលផែនការដំណើរ កម្សាន្ត ដោយសារតែ បញ្ហាទាំងនេះ។

២- ឧបទ្ទវហេតុក្នុងអំឡុងពេលដឹកជញ្ជូន ឬការស្នាក់នៅ ការខូចខាតដែលបង្កឡើង ដោយអគ្គីភ័យ។

៣- ការបញ្ឈប់ផ្ដល់នូវសេវាដឹកជញ្ជូន ឬកន្លែងស្នាក់នៅ ការកែប្រែ ឬលុបចោលផែនការទេសចរណ៍ ដោយសារតែបញ្ហទាំងនេះ។

៤- បទបញ្ជារបស់រដ្ឋាភិបាលជប៉ុន ឬរដ្ឋាភិបាលបរទេស បទបញ្ជាអន្តោប្រវេសន៍ ការដាក់ ឱ្យនៅដោយឡែក ដោយសារជំងឺឆ្លង ការផ្លាស់ប្ដូរ ឬការលុបចោលផែនការទេសចរណ៍ ដោយសារតែបញ្ហាទាំងនេះ។

៥- ឧបទ្ទវហេតុ ដែលបង្កឡើងដោយសកម្មភាពចិត្តឯងរបស់អតិថិជន

៦- ការពុលអាហារ

៧- ចោរកម្ម

៨- ការពន្យារពេល ការតវ៉ារបស់និយោជិត ការផ្លាស់ប្ដូរកាលវិភាគ និងផ្លូវ ដោយសារតែមធ្យោបាយ ដឹកជញ្ជូន ការកែប្រែផែនការ ទេសចរណ៍ ឬការ
ស្នាកនៅរយៈពេលខ្លីនៅតំបន់ទេសចរណ៍នេះ ដោយសារតែបញ្ហាទាំងនេះ។

ការទទួលខុសត្រូវរបស់អតិថិជន ៖


        ក្រុមហ៊ុន HIS តម្រូវឱ្យអតិថិជនសងជំងឺចិត្តដល់ក្រុមហ៊ុន HIS លើការខូចខាត ដែលបង្កឡើងម្ដងហើយម្ដងទៀត ដោយសារតែ ភាពធ្វេសប្រហែសដោយចិត្តឯង កំហុស និងសកម្មភាពអតិថិជន ដែលផ្ទុយនឹងបទបញ្ជាសាធារណៈ និងសេចក្ដីថ្លៃថ្នូរ ឬការបំពាន លើលក្ខន្តិកៈនៅក្នុងកិច្ចសន្យាទេសចរណ៍។

        ១- អតិថិជនត្រូវអានព័ត៌មាន ដែលបានពី ក្រុមហ៊ុន HIS និងយល់ពីសេចក្ដីលម្អិតនៃសិទ្ធិ និងទំនួលខុសត្រូវរបស់ខ្លួន ក៏ដូចជា សេចក្ដីលម្អិតនៃលក្ខខណ្ឌកញ្ចប់ទេសចរណ៍។

        ២-បន្ទាប់ពីចាប់ផ្ដើមដំណើរទេសរណ៍នេះ ប្រសិនបើអតិថិជនយល់ឃើញថាសេវាកញ្ចប់ទេសចរណ៍ខុសពីផែនការទេសចរណ៍ អតិថិជនត្រូវរាយការណ៍ភាពមិនស៊ីចង្វាក់គ្នាដល់ ក្រុមហ៊ុន HIS ភ្លាមៗ។