Tour Schedule

ថ្ងៃកម្មវិធីអាហារការស្នាក់នៅ
ថ្ងៃទី ១
28
កញ្ញា
3K    594    15:25     ធ្វើដំណើរពីទីក្រុងភ្នំពេញទៅកាន់
ប្រទេសសិង្ហបុរី និងមានការទទួលស្វាគមន៍យ៉ាងកក់ក្តៅពី
មគ្គុទេសក៍ទេសចរណ៍។ បន្ទាប់ពីអាហារពេលល្ងាចរួច ជូនទៅសម្រាកនៅសណ្ឋាគារ។
-
-
ពេលល្ងាច
សិង្ហបុរី
Quality Hotel
Marlow
ថ្ងៃទី ២
29
កញ្ញា
សិង្ហបុរី
អាហារពេលព្រឹករួចជូនទៅហាងលក់គ្រឿងអលង្ការ ហាង លក់ប្រេងរិត,ទស្សនាសួនក្បាលតោកន្ទុយត្រី Esplanade
Theatre on the Bay
ដោយឆ្លងកាត់ City Hall និង
Parliament House។ អាហារថ្ងៃត្រង់បែបBBQ រួចទៅកម្សាន្ត នៅ Universal Studio ។ អាហារពេលល្ងាចរួច ជូនទៅ ទស្សនាការបញ្ចាំងភ្លើងចំរុះពណ៌ពីម៉ារីណាបេសេន និង ជូនទៅសម្រាកនៅចូហួ
ពេលព្រឹក
ពេលថ្ងៃត្រង់
ពេលល្ងាច
ចូហូបារូ: Hotel Hallmark
Regency
ថ្ងៃទី ៣
30
កញ្ញា
ចូហូបារូ - ម៉ាឡាកា - កូឡាឡាំពួរ
អាហារពេលព្រឹករួច ធ្វើដំណើរទៅកាន់ទីក្រុងម៉ាឡាកា ដើម្បីទស្សនាផ្ទះក្រហមរបស់ហូឡង់ វិហារសាសនាគ្រិស្ព
និង អគារព័រទុយហ្គាល់ដ៏ចំណាស់នៅ អាស៊ី
និងអាហារ
ពេលថ្ងៃត្រង់រួច បន្តដំណើរទៅកាន់ទីក្រុងកូឡាឡាំពួរ និង ថតរួបនៅព្រះរាជវាំង ទស្សនាវិមានជាតិ ហាងកាហ្វេ។ ទទួលទានអាហារពេលល្ងាចរួច ជូនទៅសម្រាកនៅ
សណ្ឋាគារ។
ពេលព្រឹក
ពេលថ្ងៃត្រង់
ពេលល្ងាច
កូឡាឡាំពួរ: Hotel Pudu
Plaza
ថ្ងៃទី ៤
01
តុលា
កូឡាឡាំពួរ - ភ្នំហ្គានធីង
អាហារពេលព្រឹករួច, ទស្សនារូងភ្នំខ្យល់ខ្មៅ និងហាងលក់
គ្រឿងអលង្ការ និងហាងលក់ផលិតផលក្នុងស្រុក។ អាហារ ពេលថ្ងៃត្រង់រួច ឡើងភ្នំហ្គានធីង
ដោយកន្រ្តក់ខ្សែកាប ។ អាហារពេលល្ងាចរួច ជូនទៅសម្រាកនៅសណា្ឋគារ។
ពេលព្រឹក
ពេលថ្ងៃត្រង់
ពេលល្ងាច
ភ្នំហ្គានធីង: First World
Hotel
ថ្ងៃទី ៥
01
តុលា
ភ្នំហ្គានធីង - កូឡាឡាំពួរ
អាហារពេលព្រឹករួច ជូនទៅទស្សនាតំបន់ឯករាជ និងហាងលក់ ស៊ូកូឡា។ អាហារថ្ងៃត្រង់រួច ជូនទៅថតរូបនិងដើរទិញទំនិញ នៅអគារភ្លោះ និងទស្សនាពិភពបាតសមុទ្រ។ អាហារពេលល្ងចរួច ជូនទៅសម្រាកនៅសណ្ឋាគារ ។
ពេលព្រឹក
ពេលថ្ងៃត្រង់
ពេលល្ងាច
កូឡាឡាំពួរ: Hotel Pudu
Plaza
ថ្ងៃទី ៦
01
តុលា
កូឡាឡាំពូរ- ភ្នំពេញ
អាហារពេលព្រឹករួច ជូនទៅទស្សនាទីក្រុងភូត្រាចាយ៉ា។ អាហារពេលថ្ងៃត្រង់រួច ជូនទៅព្រលានយន្តហោះដើម្បីធ្វើ
ដំណើរមកកាន់ទីក្រុងភ្នំពេញតាម AK 534 15:00
ពេលព្រឹក
ពេលថ្ងៃត្រង់
-
កូឡាឡាំពួរ

Price List

ថ្ងៃចេញ
ដំណើរ
មនុស្សពេញវ័យក្មេងអាយុក្រោម ១១ឆ្នាំ (គ្រែបន្ថែម)ក្មេងក្រោមអាយុ១១
ឆ្នាំ (គ្មានគ្រែបន្ថែម)
ទារក   ការបង់បន្ថែម
បន្ទប់គេងម្នាក់ឯង
28 សីហា$690 $680 $590 $69 $889

Point of this Tour

The Shinto shrine is an important part of Kyoto. Celebrated by Torii gate. Or post red The row behind the shrine as early as tens of thousands marched across the mountains Inari.<br />

Fushimi Inari Shrine Fukuoka.

The Shinto shrine is an important part of Kyoto. Celebrated by Torii gate. Or post red The row behind the shrine as early as tens

Due to this measure are the main building is almost entirely gold stands in the middle of the water. Causing a reflection on the water front. And the beautiful images become another symbol of the city of Kyoto.

Castle Gold's online reservation engine.

Due to this measure are the main building is almost entirely gold stands in the middle of the water. Causing a reflection on the w

A small trail that cuts through the middle of the park forest. The atmosphere is strange and rare near the local shops, like bamboo baskets, cups, boxes. Or jacket woven from bamboo The restaurant's original inhabitants

Bamboo Forest Arashiyama

A small trail that cuts through the middle of the park forest. The atmosphere is strange and rare near the local shops, like bambo

A small trail that cuts through the middle of the park forest. The atmosphere is strange and rare near the local shops, like bamboo baskets, cups, boxes. Or jacket woven from bamboo The restaurant's original inhabitants

Bamboo Forest Arashiyama

A small trail that cuts through the middle of the park forest. The atmosphere is strange and rare near the local shops, like bambo

A small trail that cuts through the middle of the park forest. The atmosphere is strange and rare near the local shops, like bamboo baskets, cups, boxes. Or jacket woven from bamboo The restaurant's original inhabitants

Castle Gold's online reservation engine.

A small trail that cuts through the middle of the park forest. The atmosphere is strange and rare near the local shops, like bambo

Cancellation Policy

រួមបញ្ចូលក្នុងកញ្ចប់សេវា ៖


បន្ទប់សណ្ឋាគារ៖បន្ទប់ដែលមានបន្ទប់ទឹកឯកជនជាលក្ខណៈបន្ទប់ភ្លោះ ( សម្រាប់ពីរនាក់ ) នៅសណ្ឋាគារដូចដែលបាន បញ្ជាក់នៅក្នុង ឯកសារធ្វើដំណើរនីមួយៗ។

 

        ប្រសិនបើចង់បានបន្ទប់ម្នាក់ឯង ត្រូវគិតតម្លៃបន្ថែម។ ការគិតតម្លៃបន្ថែមនេះគឺខុសគ្នាអាស្រ័យលើសណ្ឋាគារដែល បានបញ្ជាក់ នៅក្នុងឯកសារធ្វើដំណើរស្រាប់។
អាហារ, សំបុត្រយន្តហោះ, មធ្យោបាយដឹកជញ្ជូន, មគ្គុទ្ទេសក៍និយាយភាសា អង់គ្លេស

អ្វីដែលមិនរាប់បញ្ចូលនៅក្នុងកញ្ចប់សេវា ៖


        ថ្លៃឈ្នួលនិងថ្លៃចំណាយដោយចៃដន្យ ក្រៅពីថ្លៃចំណាយដូចមានចែងខាងលើ រួមមានការបោកគក់ការហៅទូរស័ព្ទ ក្នុងស្រុក
និងក្រៅប្រទេស ការជួលទូរស័ព្ទ អាហារនិងភេសជ្ជៈបន្ថែម និងការចំណាយផ្ទាល់ខ្លួនផ្សេងៗទៀត សំបុត្រយន្ត ហោះក្នុងស្រុក
ប្រទេសអាមេរិក ថ្លៃឈ្នួលលើអីវ៉ាន់ដែលលើសចំនួន និងទម្ងន់ ការចំណាយថ្លៃថ្នាំពេទ្យក្នុងការព្យាបាល របួស និង ជំងឺ និងថ្លៃធ្វើ ដំណើរនិងកន្លែងស្នាក់នៅចន្លោះពេលមកដល់និងពេលចេញដំណើរ នៅក្រៅរយៈពេលដែល កំណត់នៅក្នុងឯកសារកញ្ចប់ ទេសចរណ៍។

អំពីការទូទាត់និងការពិន័យ :


សូមយកប្រាក់មកបង់ចំនួន៣០០ដុល្លារក្នុងរយៈពេលបីថ្ងៃ បន្ទាប់ពីថ្ងៃកក់។ ហើយបង់ប្រាក់ដែលនៅសេសសល់ក្នុង អំឡុងពេល១៤ថ្ងៃ មុនថ្ងៃចេញដំណើរ។ការលុបចោល៣០ថ្ងៃមុនថ្ងៃ្ចចេញដំណើរមិនមានការផាកពិន័យទេ,លុបចោល២៩¬-១៦ថ្ងៃមុនចេញដំណើរផាកពិន័យ៥០%,,លុបចោល១៥ថ្ងៃមុនចេញដំណើរផាកពិន័យ១០០%

ការទទួលខុសត្រូវរបស់ ក្រុមហ៊ុន HIS និងករណីលើកលែង


        ក្រុមហ៊ុន HIS មិនសងជំងឺចិត្តលើការខូចខាតរបស់អតិថិជន ដូចមានចែងនៅក្នុងលក្ខន្តិកៈឡើយ ប្រសិនបើមានករណី ដូចខាងក្រោមកើតឡើង៖

១- គ្រោះធម្មជាតិ សង្គ្រាម ចលាចលសង្គម និងការផ្លាស់ប្ដូរ ឬការលុបចោលផែនការដំណើរ កម្សាន្ត ដោយសារតែ បញ្ហាទាំងនេះ។

២- ឧបទ្ទវហេតុក្នុងអំឡុងពេលដឹកជញ្ជូន ឬការស្នាក់នៅ ការខូចខាតដែលបង្កឡើង ដោយអគ្គីភ័យ។

៣- ការបញ្ឈប់ផ្ដល់នូវសេវាដឹកជញ្ជូន ឬកន្លែងស្នាក់នៅ ការកែប្រែ ឬលុបចោលផែនការទេសចរណ៍ ដោយសារតែបញ្ហទាំងនេះ។

៤- បទបញ្ជារបស់រដ្ឋាភិបាលជប៉ុន ឬរដ្ឋាភិបាលបរទេស បទបញ្ជាអន្តោប្រវេសន៍ ការដាក់ ឱ្យនៅដោយឡែក ដោយសារជំងឺឆ្លង ការផ្លាស់ប្ដូរ ឬការលុបចោលផែនការទេសចរណ៍ ដោយសារតែបញ្ហាទាំងនេះ។

៥- ឧបទ្ទវហេតុ ដែលបង្កឡើងដោយសកម្មភាពចិត្តឯងរបស់អតិថិជន

៦- ការពុលអាហារ

៧- ចោរកម្ម

៨- ការពន្យារពេល ការតវ៉ារបស់និយោជិត ការផ្លាស់ប្ដូរកាលវិភាគ និងផ្លូវ ដោយសារតែមធ្យោបាយ ដឹកជញ្ជូន ការកែប្រែផែនការ ទេសចរណ៍ ឬការ
ស្នាកនៅរយៈពេលខ្លីនៅតំបន់ទេសចរណ៍នេះ ដោយសារតែបញ្ហាទាំងនេះ។

ការទទួលខុសត្រូវរបស់អតិថិជន ៖


        ក្រុមហ៊ុន HIS តម្រូវឱ្យអតិថិជនសងជំងឺចិត្តដល់ក្រុមហ៊ុន HIS លើការខូចខាត ដែលបង្កឡើងម្ដងហើយម្ដងទៀត ដោយសារតែ ភាពធ្វេសប្រហែសដោយចិត្តឯង កំហុស និងសកម្មភាពអតិថិជន ដែលផ្ទុយនឹងបទបញ្ជាសាធារណៈ និងសេចក្ដីថ្លៃថ្នូរ ឬការបំពាន លើលក្ខន្តិកៈនៅក្នុងកិច្ចសន្យាទេសចរណ៍។

        ១- អតិថិជនត្រូវអានព័ត៌មាន ដែលបានពី ក្រុមហ៊ុន HIS និងយល់ពីសេចក្ដីលម្អិតនៃសិទ្ធិ និងទំនួលខុសត្រូវរបស់ខ្លួន ក៏ដូចជា សេចក្ដីលម្អិតនៃលក្ខខណ្ឌកញ្ចប់ទេសចរណ៍។

        ២-បន្ទាប់ពីចាប់ផ្ដើមដំណើរទេសរណ៍នេះ ប្រសិនបើអតិថិជនយល់ឃើញថាសេវាកញ្ចប់ទេសចរណ៍ខុសពីផែនការទេសចរណ៍ អតិថិជនត្រូវរាយការណ៍ភាពមិនស៊ីចង្វាក់គ្នាដល់ ក្រុមហ៊ុន HIS ភ្លាមៗ។