Tour Schedule

DaysScheduleMealAccommodation
Day1 - 04 AprDeparture from Phnom Penh International Airport-
Day2
05 Apr
11:10 Arr NRT
12:00 Leave NRT
12:30-13:30 Lunch
15:00-18:00 Shinjuku shopping
18:30-19:30 Dinner
20:00 Hotel check in
Breakfast
Lunch
Dinner
Tokyo
Day3
06 Apr
Breakfast in hotel
08:00 Leave hotel
09:00-17:00 TDL
18:00-19:00 Dinner
19:30 Hotel check in
Breakfast
Lunch
Dinner
Tokyo Disneyland
Day4
07 Apr
Breakfast in hotel
08:00 Leave hotel
08:30-09:30 Ueno Park to see SAKURA(depends on the condition)
10:00-11:00 Asakusa
13:00-14:00 Lunch
14:30-15:30 Kachikachiyama ropeway(See Mt fuji)
16:00-17:00 Oshinohakkai
18:00 Hotel check in
Breakfast
Lunch
Dinner
Ueno Park
Day5
08 Apr
Breakfast in hotel
08:00 Leave hotel
09:30-10:30 Strawberry picking
11:30 Take Shinkansen
13:00-14:00 Lunch
14:30-16:30 Laguna Tenbosch(Entrance fee is included/Not include atrraction
fee)
18:00 Hotel check in
18:30-19:30 Dinner
Breakfast
Lunch
Dinner
Laguna Tenbosch
Day6
09 Apr
Breakfast in hotel
08:00 Leave hotel
10:00-12:00 Kiyomizu temple
12:30-13:30 Lunch
14:30-17:30 Shinsaibashi shopping
18:30-19:30 Dinner
20:00 Hotel check in
Hotel dinner
Breakfast
Lunch
Dinner
Kyoto
Day7
10 Apr
Breakfast in hotel
10:00 Leave hotel(No guide)
11:00 Flight check in
12:50 Departure to Phnom Penh
Breakfast
-
-
-

Remarks

Departure DateAdultChild
11 years under
(Extra Bed)
Child
Under 5 years
(No Extra Bed)
InfantSingle Participant
04 MAR2,2992,0991,499992,499

Cancellation Policy

***អំពីការទូទាត់និងការពិន័យ:
សូមយកប្រាក់មកបង់ចំនួន៣០០ដុល្លារក្នុងរយៈពេលបីថ្ងៃ បន្ទាប់ពីថ្ងៃកក់។ ហើយបង់ប្រាក់ដែលនៅសេសសល់ក្នុងរង្វង់១៤ថ្ងៃ មុនថ្ងៃចេញដំណើរ។ការលុបចោល៣០ថ្ងៃមុនថ្ងៃ្ចចេញដំណើរមិនមានការផាកពិន័យទេ,លុបចោល២៩¬-១៦ថ្ងៃមុនចេញដំណើរផាកពិន័យ៥០%,,លុបចោល១៥ថ្ងៃមុនចេញដំណើរផាកពិន័យ១០០%
***ការទទួលខុសត្រូវរបស់ ក្រុមហ៊ុន HIS និងករណីលើកលែង
ក្រុមហ៊ុន HIS មិនសងជំងឺចិត្តលើការខូចខាតរបស់អតិថិជន ដូចមានចែងនៅក្នុងលក្ខន្តិកៈឡើយ ប្រសិនបើមានករណីដូចខាងក្រោមកើតឡើង៖
១- គ្រោះធម្មជាតិ សង្គ្រាម ចលាចលសង្គម និងការផ្លាស់ប្ដូរ ឬការលុបចោលផែនការដំណើរកម្សាន្ត ដោយសារតែបញ្ហាទាំងនេះ។
២- ឧបទ្ទវហេតុក្នុងអំឡុងពេលដឹកជញ្ជូន ឬការស្នាក់នៅ ការខូចខាតដែលបង្កឡើងដោយអគ្គីភ័យ។
៣- ការបញ្ឈប់ផ្ដល់នូវសេវាដឹកជញ្ជូន ឬកន្លែងស្នាក់នៅ ការកែប្រែ ឬលុបចោលផែនការទេសចរណ៍ ដោយសារតែបញ្ហទាំងនេះ។
៤- បទបញ្ជារបស់រដ្ឋាភិបាលជប៉ុន ឬរដ្ឋាភិបាលបរទេស បទបញ្ជាអន្តោប្រវេសន៍ ការដាក់ឱ្យនៅដោយឡែក ដោយសារជំងឺឆ្លង ការផ្លាស់ប្ដូរ ឬការលុបចោលផែនការទេសចរណ៍ ដោយសារតែបញ្ហាទាំងនេះ។
៥- ឧបទ្ទវហេតុ ដែលបង្កឡើងដោយសកម្មភាពចិត្តឯងរបស់អតិថិជន
៦- ការពុលអាហារ
៧- ចោរកម្ម
៨- ការពន្យារពេល ការតវ៉ារបស់និយោជិត ការផ្លាស់ប្ដូរកាលវិភាគ និងផ្លូវ ដោយសារតែមធ្យោបាយ ដឹកជញ្ជូន ការកែប្រែផែនការទេសចរណ៍ ឬការ
ស្នាកនៅរយៈពេលខ្លីនៅតំបន់ទេសចរណ៍នេះ ដោយសារតែបញ្ហាទាំងនេះ។
***ការទទួលខុសត្រូវរបស់អតិថិជន៖
ក្រុមហ៊ុន HIS តម្រូវឱ្យអតិថិជនសងជំងឺចិត្តដល់ក្រុមហ៊ុន HIS លើការខូចខាត ដែលបង្កឡើងម្ដងហើយម្ដងទៀត ដោយសារតែភាពធ្វេសប្រហែសដោយចិត្តឯង កំហុស និងសកម្មភាពអតិថិជន ដែលផ្ទុយនឹងបទបញ្ជាសាធារណៈ និងសេចក្ដីថ្លៃថ្នូរ ឬការបំពានលើលក្ខន្តិកៈនៅក្នុងកិច្ចសន្យាទេសចរណ៍។
១- អតិថិជនត្រូវអានព័ត៌មាន ដែលបានពី ក្រុមហ៊ុន HIS និងយល់ពីសេចក្ដីលម្អិតនៃសិទ្ធិ និងទំនួលខុសត្រូវរបស់ខ្លួន ក៏ដូចជាសេចក្ដីលម្អិតនៃលក្ខខណ្ឌកញ្ចប់ទេសចរណ៍។
២-បន្ទាប់ពីចាប់ផ្ដើមដំណើរទេសរណ៍នេះ ប្រសិនបើអតិថិជនយល់ឃើញថាសេវាកញ្ចប់ទេសចរណ៍ខុសពីផែនការទេសចរណ៍ អតិថិជនត្រូវរាយការណ៍ភាពមិនស៊ីចង្វាក់គ្នាដល់ ក្រុមហ៊ុន HIS ភ្លាមៗ។