“ទំនាក់ទំនងកក់នៅសាខាអេច.អាយ.អេស.សៀមរាប”
ទូរស័ព្ទ៖ 063-965-290​   ,   អ៊ីម៉ែល៖ rep-sales@his-world.com

Tour Price ( Currency: USD )

ឈ្មោះសណ្ឋាគារលំដាប់សណ្ឋាគារHalf Twin ShareSingle Supplement
Ecotel3*$302.00$374.00
Dvaree Xpress Makkasan3*$302.00$374.00
Baiyoke Boutique3*$311.00$390.00
Metro resort3*$311.00$390.00
Vince Hotel Patunam3*$323.00$412.00
Eastin Bangkok4*$323.00$429.00
Centre poin Pratunam4*$362.00$488.00
Centara Watergate4*$379.00$521.00
Baiyoke Sky4*$387.00$536.00
Holiday Inn Express Siam4*$396.00$550.00
The Berkelry Pratunam4*$405.00$568.00
Novotel Platinium4*$455.00$662.00
Amari Watergate4*$470.00$692.00

Tour Schedule

ថ្ងៃកាលវិភាគអាហារ
ថ្ងៃទី 1-ចាកចេញពីកម្ពុជាទៅកាន់បាងកក
-ជូនទៅcheck in នៅសណ្ឋាគារ
-
ថ្ងៃទី 2-បរិភោគអាហារពេលព្រឹកនៅសណ្ឋាគារ
-ទំនេរកន្លះថ្ងៃ
-ទៅលេងទន្លេចៅព្រះយ៉ា ឲ្យចំណីត្រីនៅវត្តអារុណ
-ទៅលេងនៅGem Jewelry Factory & Honey Bee
-ជូនទៅទិញឥវ៉ាន់នៅផ្សារទំនើប
អាហារពេលព្រឹក
ថ្ងៃទី 3-បរិភោគអាហារពេលព្រឹកនៅសណ្ឋាគារ
-ទំនេរពេញមួយថ្ងៃ
អាហារពេលព្រឹក
ថ្ងៃទី ៤-បរិភោគអាហារពេលព្រឹកនៅសណ្ឋាគារ
-Check out
-ទំនេរកន្លះថ្ងៃ
-ធ្វើដំណើរទៅព្រលានយន្តហោះ
-ចេញដំណើរនៅម៉ោង14:20

អាហារពេលព្រឹក

Remarks

***រួមបញ្ចូលក្នុងកញ្ចប់សេវា៖
បន្ទប់សណ្ឋាគារ៖បន្ទប់ដែលមានបន្ទប់ទឹកឯកជនជាលក្ខណៈបន្ទប់ភ្លោះ(សម្រាប់ពីរនាក់)នៅសណ្ឋាគារដូចដែលបានបញ្ជាក់នៅក្នុងឯកសារធ្វើដំណើរនីមួយៗ។
ប្រសិនបើចង់បានបន្ទប់ម្នាក់ឯង ត្រូវគិតតម្លៃបន្ថែម។ ការគិតតម្លៃបន្ថែមនេះគឺខុសគ្នាអាស្រ័យលើសណ្ឋាគារដែលបានបញ្ជាក់នៅក្នុងឯកសារធ្វើដំណើរស្រាប់។
អាហារ, សំបុត្រយន្តហោះ, មធ្យោបាយដឹកជញ្ជូន, មគ្គុទ្ទេសក៍និយាយភាសាអង់គ្លេស

***អ្វីដែលមិនរាប់បញ្ចូលនៅក្នុងកញ្ចប់សេវា៖
ថ្លៃឈ្នួលនិងថ្លៃចំណាយដោយចៃដន្យ ក្រៅពីថ្លៃចំណាយដូចមានចែងខាងលើ រួមមានការបោកគក់ ការហៅទូរស័ព្ទក្នុងស្រុក និងក្រៅប្រទេស ការជួលទូរស័ព្ទ អាហារនិងភេសជ្ជៈបន្ថែម និងការចំណាយផ្ទាល់ខ្លួនផ្សេងៗទៀត សំបុត្រយន្តហោះក្នុងស្រុកប្រទេសអាមេរិក ថ្លៃឈ្នួលលើអីវ៉ាន់ដែលលើសចំនួន និងទម្ងន់ ការចំណាយថ្លៃថ្នាំពេទ្យក្នុងការព្យាបាលរបួសនិងជំងឺ និងថ្លៃធ្វើដំណើរនិងកន្លែងស្នាក់នៅចន្លោះពេលមកដល់និងពេលចេញដំណើរ នៅក្រៅរយៈពេល ដែលកំណត់នៅក្នុងឯកសារកញ្ចប់ទេសចរណ៍។

Cancellation Policy

កាលបរិច្ឆេតនៃការលប់ចោល(រាប់ចាប់ពីថ្ថៃមុនដំនើរកំសាន្តចាប់ផ្តើម)តំលៃនៃការលុបចោល( មនុស្ស 1 នាក់)
រាល់ការលុបចោលការធ្វើដំណើរមុនពេលចេញដំណើរ៣០ថ្ងៃក្រុមហ៊ុននឹងផ្តល់ជូនវិញនូវប្រាក់កក់វិញទាំងអស់
កំឡុងពេល​ ២១ថ្ងៃ ទៅ ២៩​ថ្ងៃមុនការចាកចេញដំនើរក្រុមហ៊ុននឹងផាកពិន័យ៥០%នៃតម្លៃសរុប
កំឡុងពេល​ ១៥​ថ្ងៃមុនការចាកចេញដំនើរក្រុមហ៊ុននឹងផាកពិន័យ១០០%នៃតម្លៃសរុប
*គ្រប់ដំនើរកំសាន្តនៅរដូវឈប់សំរាកទាមទារឲធ្វើការកក់ជាមួយភ្នាក់ងារយន្តហោះមុន(ទាំងក្នុងស្រុកនិងអន្តរជាតិ) ព្រមទាំងការហោះហើរពិសេស(ធម្មនុញការហោះហើរ) គឺនឹងមិនទទួលបានប្រាក់កក់ទុក ឬថ្លៃដំនើរកំសាន្តត្រលប់ មកវិញទេ។
***អំពីការទូទាត់និងការពិន័យ:
សូមយកប្រាក់មកបង់ចំនួន៣០០ដុល្លារក្នុងរយៈពេលបីថ្ងៃ បន្ទាប់ពីថ្ងៃកក់។ ហើយបង់ប្រាក់ដែលនៅសេសសល់ក្នុងរង្វង់១៤ថ្ងៃ មុនថ្ងៃចេញដំណើរ។ការលុបចោល៣០ថ្ងៃមុនថ្ងៃ្ចចេញដំណើរមិនមានការផាកពិន័យទេ,លុបចោល២៩¬-១៦ថ្ងៃមុនចេញដំណើរផាកពិន័យ៥០%,,លុបចោល១៥ថ្ងៃមុនចេញដំណើរផាកពិន័យ១០០%
***ការទទួលខុសត្រូវរបស់ ក្រុមហ៊ុន HIS និងករណីលើកលែង
ក្រុមហ៊ុន HIS មិនសងជំងឺចិត្តលើការខូចខាតរបស់អតិថិជន ដូចមានចែងនៅក្នុងលក្ខន្តិកៈឡើយ ប្រសិនបើមានករណីដូចខាងក្រោមកើតឡើង៖
១- គ្រោះធម្មជាតិ សង្គ្រាម ចលាចលសង្គម និងការផ្លាស់ប្ដូរ ឬការលុបចោលផែនការដំណើរកម្សាន្ត ដោយសារតែបញ្ហាទាំងនេះ។
២- ឧបទ្ទវហេតុក្នុងអំឡុងពេលដឹកជញ្ជូន ឬការស្នាក់នៅ ការខូចខាតដែលបង្កឡើងដោយអគ្គីភ័យ។
៣- ការបញ្ឈប់ផ្ដល់នូវសេវាដឹកជញ្ជូន ឬកន្លែងស្នាក់នៅ ការកែប្រែ ឬលុបចោលផែនការទេសចរណ៍ ដោយសារតែបញ្ហទាំងនេះ។
៤- បទបញ្ជារបស់រដ្ឋាភិបាលជប៉ុន ឬរដ្ឋាភិបាលបរទេស បទបញ្ជាអន្តោប្រវេសន៍ ការដាក់ឱ្យនៅដោយឡែក ដោយសារជំងឺឆ្លង ការផ្លាស់ប្ដូរ ឬការលុបចោលផែនការទេសចរណ៍ ដោយសារតែបញ្ហាទាំងនេះ។
៥- ឧបទ្ទវហេតុ ដែលបង្កឡើងដោយសកម្មភាពចិត្តឯងរបស់អតិថិជន
៦- ការពុលអាហារ
៧- ចោរកម្ម
៨- ការពន្យារពេល ការតវ៉ារបស់និយោជិត ការផ្លាស់ប្ដូរកាលវិភាគ និងផ្លូវ ដោយសារតែមធ្យោបាយ ដឹកជញ្ជូន ការកែប្រែផែនការទេសចរណ៍ ឬការ
ស្នាកនៅរយៈពេលខ្លីនៅតំបន់ទេសចរណ៍នេះ ដោយសារតែបញ្ហាទាំងនេះ។
***ការទទួលខុសត្រូវរបស់អតិថិជន៖
ក្រុមហ៊ុន HIS តម្រូវឱ្យអតិថិជនសងជំងឺចិត្តដល់ក្រុមហ៊ុន HIS លើការខូចខាត ដែលបង្កឡើងម្ដងហើយម្ដងទៀត ដោយសារតែភាពធ្វេសប្រហែសដោយចិត្តឯង កំហុស និងសកម្មភាពអតិថិជន ដែលផ្ទុយនឹងបទបញ្ជាសាធារណៈ និងសេចក្ដីថ្លៃថ្នូរ ឬការបំពានលើលក្ខន្តិកៈនៅក្នុងកិច្ចសន្យាទេសចរណ៍។
១- អតិថិជនត្រូវអានព័ត៌មាន ដែលបានពី ក្រុមហ៊ុន HIS និងយល់ពីសេចក្ដីលម្អិតនៃសិទ្ធិ និងទំនួលខុសត្រូវរបស់ខ្លួន ក៏ដូចជាសេចក្ដីលម្អិតនៃលក្ខខណ្ឌកញ្ចប់ទេសចរណ៍។
២-បន្ទាប់ពីចាប់ផ្ដើមដំណើរទេសរណ៍នេះ ប្រសិនបើអតិថិជនយល់ឃើញថាសេវាកញ្ចប់ទេសចរណ៍ខុសពីផែនការទេសចរណ៍ អតិថិជនត្រូវរាយការណ៍ភាពមិនស៊ីចង្វាក់គ្នាដល់ ក្រុមហ៊ុន HIS ភ្លាមៗ។